Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad sesji oraz jego zmian.
3. Przyjęcie protokołu z XLIII/22 Sesji Rady Gminy.
4. Rozpatrzenie projektów uchwał:
1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ostrołęckiemu na realizację zadania pn. "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi powiatowej nr 2568 W Goworowo - Tomasze - Rzekuń ";
2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ostrołęckiemu na realizację zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W od drogi nr 8 - Turzyn - Brańszczyk - Niemiry - Knurowiec - Długosiodło - Goworowo - Ostrołęka na terenie gminy Goworowo na odcinku od DK 60 do miejscowości Goworowo";
3) w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ostrołęckiemu na realizację zadania pn. "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi powiatowej relacji Brzeźno - Pokrzywnica ";
4) w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Ostrołęckiemu na realizację zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 1 przejściu dla pieszych w Goworowie na ul. Ostrołęckiej na drodze nr 4403W w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg";
5) w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2022 r.;
6) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Goworowo na lata 2022-2031;
7) w sprawie zmian w budżecie Gminy Goworowo na rok 2022;
8) w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na 2023 rok środków przeznaczonych na fundusz sołecki;
9) w sprawie zasad na jakich radnemu rady gminy przysługują diety;
10) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta;
11) zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia Żłobka Samorządowego w Goworowie
i nadania mu statutu;
12) w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Goworowo w 2022 roku”.
5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał.
7. Wolne wnioski i informacje.
8. Zakończenie obrad Sesji.